تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟

تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی علیزاده گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی علیزاده گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این‌ وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز گردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.